|
||||
|
||||
Sängar i Grekland!?
Med risk för att väcka ett uttömt ämne till liv?
Det har diskuterats sängar och madrasser i Grekland några gånger... Jag hör själv till dom som blir lite stel och öm men annars stör de dåliga sängarna mig inte nämnvärt. Min sambo däremot har/får hiskeliga problem med ryggen när vi är i Grekland (och Italien), och hon har sedan en del år tagit med sig bäddmadrass på resan. Dessa lämnas sedan kvar till städerskans förtjusning! Hmm.. Köpte nya sängar igår, och i de gamla sängarna hade vi en tempurmadrass ...Sov dåligt i de nya sängarna (som är svensktillverkade ) Gosse, gissa om jag var stel och hade ont i ryggen!?!?! Så då faller min följdfråga sig helt naturlig???: Anta att jag vänjer mig vid nya sängen (ville köpa en ny tempurmadrass idag, men sambon tyckte jag kunde ge det en vecka iaf). Kommer jag/vi då att sova bättre i Grekland i fortsättningen?? Summa summarum: Nu borde det bli en mindre chockartad kontrast mellan de grekiska och svenska sängarna? ...Kan tillägga att jag steg upp för två timmar sedan och fortfarande är krum i ryggen! Trevlig semester! |
|
|