Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-04-25, 18:59
Yannas avatar
Yanna Yanna är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Planering – 2 veckor kvar!

Wow!!…nu är det 14 dagar kvar…inte nästa vecka, men nästa...tanken svindlar!
Jag har INTE packat, men jag har gjort små högar här och där i lägenheten det känns närmare Kreta så! Jag ska ta med mig min bärbara dator så idag har jag köpt en minimus med ”koppel” där man kan dra in "kopplet". …och cd-skivor som jag kan spara mina bilder på och så har jag letat reda på ett Internetcafé i Chania där man kan koppla in egen dator så jag kan skriva hem..till nära och kära..men också till Kalimera. Jag har även plockat fram min gamla mobil för att kunna använda den på Kreta med Vodafone-kort.
En anteckningsbok för min dagbok har jag också köpt..och pocketböcker.
Provar kläderna jag ska ha med mig….har köpt ny bikini på postorder…som..tro det eller ej…sitter hur bra som helst! ...och solen gassar på balkongen så när jag sitter där kommer jag ännu närmare Kreta.
Det finns mycket man ska ordna inför en resa och jag ligger i!! Kollar pass, försäkringar, visakort…!!! Visakortet går ut den första juni, samma dag jag kommer hem!! Snabbt beställer jag ett nytt och så är det problemet ur världen, men vilken tuuuur att jag såg det nuuu!!!
Jag har bokat rum på La Casa del Amore” och ”gubben” hämtar mig. Jag kommer att träffa kalimerior redan på Arlanda, riktigt kul att redan nu fått kontakt med andra som ska till Kreta! Många bra tips på utflykter till bergsbyar har jag fått av luttrade kretaproffs och en del andra utflykter har jag zoomat in själv.
Hmmm..visst känner ni igen er???

Yanna…som ligger i startgroparna!!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:32.