![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det ska böjas i tid...
I Sept åker jag ner och landar på Santo. Stannar troligtvis där i två dagar och ska sedan vidare på Måndagen mot Katapola. Och som det verkar nu måste jag åka över Naxos. F.. måtte ta vissa Grekiska rederier... ![]() MEN. Inget ont som inte har något gott med sig... Jag har aldrig besökt småcycladerna! Så jag fick för mig att jag skulle stanna till där 2 - 3 nätter på någon ö på vägen mot Katapola. Eftersom jag ändå måste åka Skopan från Naxos! Först stod valet mellan Donoussa och Schinoussa. Men så dök Iraklia upp som gubben i lådan! Så nu står valet egentligen mellan Schi och Ira. Hela resan fungerar bra enl GTP. Oavsett vilken ö jag väljer. Men jag kan inte bestämma mig! ![]() ![]() Förutsättningarna är dessa: Jag har passerat "bäst före datum" och reser ensam. Så disco och barer är inte mitt största intresse. Längre... ![]() Jag kommer dit i mitten på Sept. Är egentligen inte längre intresserad av bad, men kan tänka mig att sola någon timme... ![]() ![]() ![]() En sak jag funderar över: Är det FÖR lugnt på dessa öar i mitten på Sept? Har boende och Tavernor stängt? Ska jag vänta till en annan resa när jag kommer ner tidigare? Led mig rätt ni som varit där... ![]() Peter |
|
|