![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har jag en förklaring på Elisabet och Rinaki Ving flyger inte med Norwegian till dessa ställen utan med eget bolag som jag aldrig kan lära mig namnet på fd My Travel. De bästa flygresor jag gjort är med detta bolag. Det är något i avtalet mellan Ving och Norwegian som gör att de som flyger med enkelbiljett inte kan boka mat. Prova om det finns några enkla kvar till Mytilini.
Jag redan börjat fundera på vad vi ska förtära under resan. Förövrigt säger bekanta att maten på Norwegian är så dålig att vi ska se det som en förmån att få slippa den. Ringer inte Ving lägger jag ner den här frågan. Kan tänka mig att ta med hemlagad mat som lär kunna passera säkerhetskontrollen i en liten kylväska. Zucchinipaj med mandelpotatis och västerbottensost fetaost med ekologiska små tomater älgfärsbiff med fetaost/alt limemarinerade kycklinglår frukt Vatten och vin lär väl flygbolaget ha till försäljning Allt nötfritt. Detta arrangemang inte för att vi är snåla utan för att Ving inte säljer mat till de som flyger med enkelbiljett på deras flygningar till Mytilini med Norwegian. Eva Senast redigerad av Eva L den 2008-06-18 klockan 09:13. |
|
|