Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Santorini

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-06-21, 12:59
mkh mkh är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Tidsåtgång flygplatsen - hamnen

Hej
Hur gick det här till. Jag skulle inte resa till Grekland i år. Jag har till och med avhållit mig från det här sajten för att suget inte skulle bli för stort

Men nu sitter jag och barnen med varsin flygstolsbiljett till Santorini för en vecka på onsdag (25/6) Maken stannar hemma och jobbar. Vet inte riktigt hur det gick till, men kunde helt plötsligt inte låta bli.

Eftersom vi bara har en vecka på oss ser planen ut som så: Vi tar oss så fort vi kan till Naxos och avslutar med 2 nätters marginal på Santorinti (ifall det blåser upp sådär). Egentligen vill jag se någon annan ö men med bara en vecka så vet vi att vi får vad vi vill ha på Naxos.

Nu är frågan: Planet (Airtours) landar på onsdag kl 13:45. Vi klarar oss med handbagage (jag har köpt massor av småflaskor med schampo och sånt på apoteket)
Hinner vi med Blue Star Paros som går från hamnen 16:00 och var köper vi snabbast biljetter? det går ingen senare båt till Naxos den dagen, så annars får vi stanna en natt och åka morgonen efter, men det vore så skönt att komma fram samma dag, så det är värt lite stress... och överpris till en taxichaufför

/Marianne
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:08.