Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Lesbos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2008-07-06, 19:31
pianilss pianilss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Inlägg: 107
Standard Pebble beach - agios isidoros - sandy bay

Hej! Tillbaka från en fantastisk vecka på Lesbos! Uppskattade verkligen ön. Otroligt god mat och underbar strand. Bodde på Sandy Bay med otrolig utsikt. Visserligen backe upp men det är ju faktiskt nyttigt att röra på sig också och inte bara slappa.....Lite lyxigt att ha frukost klar varje dag. Och en ursäkt att få upp tonåringarna på morgonen! Väldigt bra personal och mycket ljudisolerat mellan rummen för att vara Grekland. Hade också en suverän dusch med radio!!!!! Och med massagestrålar om man ville ha det! Detta har jag aldrig varit med om förr!
En lite varning dock när det gäller Pebble Beach. Dem har jättegod mat men det tog 45 min innan efterrätten kom och då var det såklart fel........Kille som serverade oss skyllde på allt möjligt och kom sedan aldrig heller med notan. Efter tre tillsägelser gick vi till baren och betalade. Då försökte dem lägga på lite extra öl till notan....tur vi hade räknat dem! Vi var dem sista matgästerna så man kan inte skylla på stress heller direkt! Ingen ursäkt alls för detta beteende. Men pizzorna var väldigt goda! Så håll koll på notan när ni är där bara och beställ inte chokladmousse!
En annan restaurant jag istället rekommenderar är Sunset i Ag Isidoros. Jättegod mat och är man vinintresserad som vi så har den skandinavientalande killen en fantastisk vinkällare!
Hit återkommer vi säkert så småningom!
Pia
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT