Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Mat & Dryck

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-09-24, 14:09
Murfen Murfen är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008
Standard yoghurt

Hej
Ny medlem i forumet som jag har spanat in under en längre periode. Skall till Platanias och hotellet Varouxakis 2 oktober. Skall bli underbart.
Min fråga är till er som har mer erfarenhet av Grekland och det grekiska köket är finns det något liknande vanilj yoghurten vi har hemma. Typ Tiger yoghurten???
Låter kanske löjligt att tjata om det men har en son som lever på slet Tiger yoghurt med smak av vanilj. Det kan gå bra med päron eller jordgubb bara den inte har klumpar. Det enda han äter utom yoghurt är en barnmatsburk om dagen. Han är snart 6 och har Down Syndrom. Dom som har erfarenhet av DS vet att dom kan vara stöniga så in i bomben fast även dom mest glada och kramigaste personer som finns. Vi älskar att resa och har alltid med oss gossen vart vi än skall. Det enda bekymmer jag har är den förbaskade yoghurten. Jag brukar faktiskt stoppa ner kofferten full med yoghurt för att slippa springa omkring och leta något som skulle kunna likna i smak. När vi drog till Thailand var det på tok för lång resa för att dra med sig men det ordnade sig där med. Efter 6 testburken gick det ned. Kan bara säga att vi ökar försäljningen på yoghurt där vi semestrar med 200%. Han äter mer än 2 liter om dagen. Kan någon hjälpa till i yoghurt jungeln.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.