Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-11-05, 20:10
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005
Standard Lite på banan igen

Hej på er

Var ju ett tag sedan jag visade mig här men nu börjar krafterna sakta men säkert komma tillbaka Skriver detta mest med tanke på all omtanke och reaktioner jag fick bl a efter att jag i danskurstråden även nämnde att jag varit inblandad i en trafikolycka. Stort tack - ingen nämnd, ingen glömd

Det var rent ut sagt en jäkla smäll vi råkade ut för i september och många säger också att det är ett under att vi överhuvudtaget lever - något jag bara kan instämma i efter att ha varit ute på uppsamlingsplatsen och sett resterna av bilen.

Både jag och sambon börjar sakta komma tillbaka till det dagliga livet, men det har varit en oerhört jobbig period där vi båda varit sjukskrivna med svåra smärtor samtidigt där ingen av oss varken kunnat eller orkat stötta den andre - här skulle man verkligen haft behov av någon form av hemhjälp och en supersekreterare att administrera all korresponden till försäkringsbolag, sjukhus, optiker, sjukgymnast, kvittosamlande etc
Nåväl, här är jag i varje fall även om det kommer att dröja innan jag gitter och orkar vara riktigt aktiv här

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne Visa inlägg
Huvudsaken är dock att du kommer att bli helt frisk igen, det hoppas jag verkligen, Zanet! Ödet är fruktansvärt hårt och orättvist ibland, men jag hoppas att både du och Zissis kommer att dansa många pontiska danser i framtiden.
Garanterat kommer vi att dansa många pontiska danser tillsammans i framtiden "Problemet" är att jag så gärna vill lära mig dansa fler pontiska danser och detta får ske medelst danskurs eftersom sambon ju inte är pontios och kan endast ungefär så mycket som jag

//Zanét
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:59.