Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-11-13, 14:33
peppssan peppssan är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Rethymnon

Har skrivit några inlägg tidigare och velat hit o dit ang kreta. Var inne på att åka till thailand men har nu helt slagit det ur tankarna för vem vill åka till ett land och inte kunna bada utan livet som insats. Nu hör ju inte det hit till detta forumet men har nu bestämt mig för att satsa på kreta och rethymnon. Är väl inte fel ? Jag (o sambon som inte vet det ännu, hans fördelsepresent) har bestämt mig för att åka till R-non, eller rättare sagt lite utanför själva stan, missiria. Någon som varit på apollos hotell Ilian. Verkar jättetrevligt, nära in till själva stan men ändå lugnt. Tänkte mest om det finns nånting just omkring själva hotellet. Ska stanna 3 veckor och åker sept/okt. -Någon med erfarenhet av väder vid den tiden ? Kyligt om kvällarna kanske. Många frågor men har aldrig varit på kreta men verkar jättetrevligt. Har snurrat runt mkt på olika platser och fastnat för Rethymnon men även varit inne på att åka till Kastelli. Är alternativet R-non bra jämfört med Kastelli ? Tacksam om någon har något/några tips. Peppssan ....... Har läst en del på forumet här men kanske missat något inlägg om hotell Ilian, sorry isåfall. Men kanske ngn tipsar mig om nån länk isåfall ? Tack för ett jättebra forum ......
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:07.