|
|||
|
|||
Valtos Ionian
Hej
Det är första gången jag skriver på det här forumet men jag har läst och sökt en del men inte hittat någon information om Valtos Ionian. 1. Jag undrar om det är någon som har bott där och har en uppfattning om hur hotellet är? 2. Jag har svår astma och tål inte ciagrettrök b.l.a, är det någon som vet om det är inpyrda rum och om folk som sitter i receptionen och röker (om det nu finns någon reception)? 3. Funderar också på om det brukar vara många människor som brukar vara vid poolen, även sådana ställen klarar jag inte av att vara på om folk röker. Vi är en familj på fyra personer, med en 17-åring och en 10-åring, så 10-åringen vill nog bo i poolen all den tid vi är på hotellet så då är det bra kunna vara där. 4. Jag undrar också om det känns långt och brant att gå hem från stan? Jag får intrycket av att det är en enda lång uppförsbacke från stan till hotellet. 5. Hur strandnära det är undrar jag också, har sett olika uppgifter på det, en engelsk resebyrå skriver att det är 600 m till stranden medan Apollo anger 350 m, vad är det som stämmer? Hoppas på svar trots att det är första gången jag skriver. Mvh Rosa |
|
|