Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-04-17, 15:55
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Finns ni kvar?

Eftersom det pratats lite om Kalimeraträffar här på forumet så slog mig en tanke att det kunde vara kul att få reda på vilka av er som nu är aktiva på forumet som var med på den allra första Kalimeraträffen i Stockholm i okt år 2001.
Några vet jag ju, som Janne och Camilla, Marianne och Jens, Kari och hennes Arne(väl?), jag, Hasse, Zanet och Zissios(eller?) Ni ser minnet sviker...Arne och Birgitta??

Alla bilder från festen "skildes" jag från samma månad så jag kan inte kolla där.
Är det nån mer som var med som har lust att ge sig till känna?
Jag minns i alla fall att vi sjöng mycket och åt gott och hade jättetrevligt vi drygt 100 pers som var där! Jag tror t o m att det var en övre gräns för antal deltagare så några fick inte plats att komma.

Festen var en vecka efter att George Dalaras varit och sjungit i Solnahallen så det blev Sthlm två helger på raken...
Året efter ordnade Hasse mfl fest i Uppsala och år 2003 så var det Skåne/Danmark/Kalmar som fixade fest i Malmö. Efter det så har det vad jag vet inte varit rikstäckande fester utan de mer lättordnade lokala festerna.
Men ett är säkert och det är att jag och nuv maken fått vänner för livet genom Kalimera! T o m konsert på bröllopsresan i Aten med Kalimeravänner från Danmark och Norge.
Kalimera är verkligen en viktig livskvalitehöjare!

Lissi
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:09.