Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-05-28, 22:01
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Man är inte sämre än att man kan ändra sig...

Då har man upplevt detta som alla, inklusive mig själv, haft så mycket synpunkter på. När vi bokade resan sa jag till alla att detta är nog inget för mig men kan vara behändigt med barn. Vi skulle ändå gå ut och äta på andra ställen på kvällen hade vi bestämt, men det kunde ju "duga" dagtid när man ändå slappar runt poolen
Oj, vad fel jag hade Efter första lunchen var vi helt sålda på maten. Det fanns ALLT! Stod kockar och grillade fisk och lamkotletter mm. Hur mycket grönsaker som helst, grekiska ostar, grekiska rätter som briam,dolmades mm mm ... Till och med vinerna var helt ok
Middagen var i samma anda...kockar som lagade och allt fanns, sen frukosten likaså... man åt och drack hela tiden
Efter två dagar försökte jag komma på något jag möjligen saknade och kom då på att jag saknade calamares. Samma kväll fanns även det på buffén... Ni som gillar efterrätter och godsaker ni skulle tro att ni hamnat i paradiset
Bufférätterna ändrades hela tiden så man behövde inte äta likadant en enda måltid om man inte ville.
Vi räknade ut att flyg och boende nästan blev gratis om man räknar med allt man åt och drack
Naturligtvis är det ingen idé att ha AI om man ska flänga runt och göra saker hela semestern men om man som vi nu bara skulle sola, bada, vila, läsa, äta...då kan jag verkligen rekomendera detta. Vi gjorde knappt åt några pengar alls utöver vad resan kostade...det mesta av euron vi hade med är med hem igen
Min nästa resa är beställd och blir raka motsatsen...litet hotell, lägenhet, utan barn osv men jag kommer garanterat åka på AI någon mer gång.
För er som undrar så bodde jag på Atlantica Princess på Rhodos

Malin

Senast redigerad av nilam den 2009-05-28 klockan 22:43.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:04.