|
|||
|
|||
Skulle jag ha bokat botbiljett redan nu?
Hej!
Jag och min sambo ska åka till Grekland på onsdag för att besöka Aten, Paros, Naxos och Syros. Vi har bokat hotell i förväg vilket jag inte vet om det var så smart i efterhand, hoppas helt enkelt på att det går båtar till de olika ställena var fjärde dag ungefär. Jag bokade dessutom i förrgår båtresan från Pireaus-Paros, smart eller dumt? Vad säger ni? Det verkar som om färjebolagen ligger i förhandlingar. Berör detta Blue Star Ferries? Skulle inte vara så kul om vi inte kommer till Paros på utsatt tid och dessutom förlorar de 58 euro som jag betalat för mig och min sambo? Hoppas att det ska fungera, och det tror jag också! En sista fråga. Är det någon som flygit från Arlanda-Aten med mellandlandning i Zurich? Vi har nämligen bara 45 min på oss från landning till start i just Zurich, på hemvägen bara 35 min(!). Jag hoppas innerligt att man inte behöver hämta sin resväska vid mellanlandningarna, då lär vi inte hinna med nästa flight. Något som varit med om detta, hur går det till? Med vänlig(och något nervös) hälsning Fredrik! |
|
|