|
|||
|
|||
Varning för Louis Studios!
Hamnade där för en vecka sen. På skylten vid "rumsraggningen" i hamnen stod det Kamari, men i själva verket låg det 3,5 km från Kamari. Inga restauranger el. ngt i närheten, och sista bussen till Kamari gick kl 18.
Gubben (Nikolas) som ägde hotellet skulle dessutom ha förskottsbetalning, så innan vi hann fatta att han lurat oss (vi hade ju aldrig varit på Santorini innan) hade vi betalat. Utöver detta råkade han dra 450 euro ist för 45 euro från mitt konto, detta ledde till mycket trubbel från mig då detta var min sista reskassa, och även om han avbröt transaktionen låg pengarna ju reserverade på mitt konto i fem dagar. Detta var han väldigt nonchalant över och bad knappt om ursäkt, han tyckte jag var löjlig när jag blev upprörd. Sista dagen innan vi skulle resa hem skulle vi checka ut kl 12, och behövde hotellrummet några timmar till, men trots allt trubbel han satt mig i och att ingen skulle ha vårat hotellrum efter oss så skulle han ha 20 euro för detta. Jag kan inte rekommendera ngn att bo på detta stället, gubben som äger det går inte att lita på! |
|
|