![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla på forumet jag är lite nyfiken på era svar,jag ska även passa på att ge er min version av frågan.
Jag har rest en hel del tycker jag och åkte till Grekland så sent som 2000 till kreta som första besök och det sa bara klick i både kropp och själ både hos mig och mina söner ![]() ![]() Jag hade en mäklare här som skulle värdera huset som blev så glad då han jobbat som reseledare på kreta att han ej tog betalt utan bara log vilket jag tolkar som att vi som älskar Grekland är som en familj.Våran familj är lite typ robinsson och avviker från vägar och söker våra egna äventyr och snorklar plockar strandfynd så vet inte hur många kilo Grekisk sten.snäckor,musslor.pinnar och rötter vi har ![]() För mig och min familj känns det härligt att komma hem en kall dag mötas av det uppvärmda medehavsinsperade klinkersgolvet ,solarna och alla Greklandsminnen vilket rum du än går in i man blir glad mår gott och går och stoppar en slant i resburken och drömmer till nästa resa.Finns det fler som är så här eller har vi fått solsting ![]() Mvh Robban |
|
|