|
|||
|
|||
Bilder och video mellan Pigadia och Lefkos, Karpathos
Nu har jag gjort en video med både video klipp och bilder..
Gick inte att lägga upp video här på sidan, som jag förstått.. Så har lagt upp den på youtube. När jag, min flickvän, farsan och hans dam var i Karpathos i september 2008.... http://www.youtube.com/watch?v=lw9Kwk9Z50U Komentera gärna med både posetiva och negativa saker så jag vet till nästa gång jag gör en video.. ( För övrigt en underbar resa ) ( Förutom hotellet Ladis som vi inte hade något varm vatten på hela veckan + lite små saker som inte spelar någon större roll när man är utomlands, typ som att "alla" (4st?) tv kanaler var så suddiga att man knappt såg vad som hände på tvn. Nästan aldrig någon personal där. Det gick inte att stänga våran balkong dörr helt, och man kunde lätt hoppa in på våran balkong och sen in i lägenheten, men det oroade vi oss inte för här på Karpathos. Och det sprang en hund inne på hotellet, som ingen där ägde, och naffsade/ bet oss i benet. Och varken han som jobbade på hotellet eller Apollo gjorde något åt nått av sakerna. ) Men annars var resan underbar ( första gången i Grekland, har varit i Spanien ett 10 tal gånger och har även varit i Italien ), Karpathos har varit det skönaste stället jag varit på och vi håller redan på att planera in en ny resa till våren.. Dock inte samma hotell. Jag ger resan en 8 / 10 i betyg .. Hotellet sänkte betyget lite. Sorry om det vart lite off topic mot vad rubriken säger.. |
|
|