|
|||
|
|||
Sent på säsongen, vad tänka på?
Hej!
Vi planerar resa till Kreta för en vecka med start 30 september i år. Det är jag, min man och barnen på fem o kanppt tre samt min bror med fru och en knappt tvååring. Vi är ute efter ett barnvänligt hotell helst intill stranden (som bör vara långgrund med fin sand) och gärna med frukost eller halvpension. Från den lokala flygplatsen här i Finland finns inte så mycket avgångar att välja på så det blir lite sent på året. Dessutom är vi sent ute så hotellen med bra barnarabatter är redan bokade så vi funderar på att bara boka flygstol och boka hotell skilt. Borde ju löna sig då det är sent på säsongen. Vad ska man tänka på då man är sent ute på säsongen? Jag menar, antar det är vettigast att bo på ett livligare ställe när det ändå är så i slutet av säsongen. Vad tror ni om Kato Stalos? Skulle få ett bra pris på hotellet Creta Palm där men är lite osäker. Det är på "fel" sida av vägen från stranden sett o har läst varierande recensioner, speciellt på maten. Men vi skulle få bo där, hela vår familj, cirka 65 euro med frukost o 86 euro med halvpension per dag. Så det tycker jag låter som bra pris. Tar gärna emot andra tips på hotell el lägenhetshotell! |
|
|