Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-08-02, 14:40
pargas avatar
parga parga är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Reseledare i Grekland

Jag följer två bloggar av två unga tjejer som är reseledare i Grekland. Jag gör det för att få direktrapport på platsen jag är intresserad av. Dessa två tjejer är reseledare för ett var sitt känt resebolag.

Det som slår mig hos dessa två är att de bara skriver om PARTY! Deras sätt, foton mm går bara ut på fest, drinkar, shots, fylla, att vara sexig, killar osv osv. Klart det är ganska vanligt i den åldern (20 år) men hur kan de ena stunden vara representanter för ett resebolag och sedan festa i minimalt med kläder mm.

Lokalbefolkningen kan ju inte direkt få en seriös och bra bild av reseledare. Jag drar absolut inte alla över en kam! Det finns säkert många duktiga, seriösa och bra tjejer och killar som är reseledare också. Dessa två kanske gör ett bra jobb de med men jag tycker det ger en fel bild.

Vad tycker ni? Finns det någon som kan belysa mig hur resebolagen tycker i denna fråga?

Jag tycker att visst ska man få skriva vad man vill i sin blogg, göra vad man vill på sin fritid men bör man inte ha lite tankar med sig hur man ska föra sig? I respekt för sig själv, sin arbetsgivare, sina gäster och framförallt ortsbefolkningen!

Lite präktigt moralisk sådär men...

Jenny
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:53.