Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-03-17, 11:07
emmis2008 emmis2008 är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2011
Standard tidtabell för sommaren

Hej alla!

Undrar om någon här som har lite koll kan hjälpa mig? Har varit i Grekland några gånger tidigare men oftast åkt charter eller som senast, köpt flygbiljetter och stannat kvar på samma ö hela semestern. Men i år så åker vi med Norweigan till Rhodos 2v och tänkte då åka till Karpathos ena veckan. Vi åker med barn som tycker det är roligt och åka båt så därför tänkte vi ta färjan. (Vet att flyget går snabbare och är mkt prisvärt). Vet inte om jag fattar riktigt hur man hittar tidtabellerna dock. Har varit inne på flera av dom stora linjernas hemsidor men får inte fram några tider alls! Är jag för tidigt ute? Vi kommer till Rhodos den 28:e Juli och tänkte stanna en natt och ta färjan över redan nästa dag. (En Fredag). Har ju bokat hotell på Karpathos från den 29:e men det känns ju lite knepigt om man inte ens vet om det går någon båt då. Isåfall kanske man står utan hotell om vi måste stanna längre på Rhodos. (Behöver ett rum för 5 pers.) Har även bokat hotell i Lindos från den 5:e till den 11:e Augusti så det är ju också bra och veta om vi är tillbaka då. Kände att jag var tvungen och boka hotell redan nu för att vara garderad för det verkar ta slut i en rasande fart när man kollar runt på nätet.
Ok, det blev värsta utlägget men jag undrar alltså om någon vet något om tidtabeller Rhodos-Karphatos?
Tacksam för lite hjälp!
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.