|
|||
|
|||
Hjälp!! Vilken ö ska vi åka till??
Hej alla greklandsfantaster
Ni hoppas jag på lite hjälp. Tiden går och sommaren börjar närma sig. Vi är en familj på fem, två vuxna 3 barn/ungdomar på 10,15,17 år. Vi har bokat flygbiljetter till Santorini i mitten av Juni. Där tänkte vi stanna 2 dagar och åka runt och titta. Sen vill vi åka vidare till någon mysig ö i samma ögrupp. Vi vill ha en ö med fina stränder, gärna lite mindre, gemytliga med inte så mycket folk. Vi tycker om att åka runt och titta på små byar med vackra vyer ta ngt. gott att äta och sen fortsätta till någon strand för sol och bad. Vi var förra året på Samos och det var fantastiskt, många fina byar, vackra vyer, många fina stränder. Härliga kvällar sittandes på en restaurang eller glassbar längs Pythagorions charmiga lilla hamnpromenad. Vi tyckte mycket om den ön men nu vill vi prova ngt. nytt. Vi har tittat på både Paros, Antiparos och Naxos, ni som vet lite om dessa öar får gärna berätta lite mer om dem eller ge oss tips på andra öar i denna ögrupp. Utifrån det jag skrivit om vad vi tycker om, vilken ö skulle passa oss. Oj nu blev detta långt men har ni tips på ngt. av det jag frågat efter så skriv gärna. Har ni dessutom tips på ngt. lägenhetshotell med pool och en vacker utsikt, så skriv det med. Stort tack på förhand. Vänliga hälsningar Josephine/Ida2008 |
|
|