Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Amorgos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-07-12, 17:29
Elin A Elin A är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Eleni, Big Blue eller Anna Studio's???

Hej! Ny i forumet. Ska överraska min sambo med en vecka på Amorgos som 30-årspresent. Vi anländer med färja till Amorgos 30 juli och stannar en vecka. Trodde det skulle vara svårt att hitta boende i högsäsong och så pass nära inpå så jag mailade både till Eleni rooms och Big Blue. Kollade även in Anna Studio's hemsida (väldigt snygg f.ö). Det visade sig att alla hade rum för oss. Vad ska jag välja??? Det är dyrast på Eleni (65-70 euro/natt) och billigast på Big Blue (60 euro/natt).

Jag tänker som så att det ju kan vara skönt med AC denna tid på sommaren, sedan vill man ju gärna ha en riktig dubbelsäng (och inte en ihopsatt av två enkelsängar). Det är ju också trevligt med egen balkong och varmvatten. Havsutsikt är en självklarhet. Men naturligtvis är det det övergripande intrycket och bemötandet som är viktigast. (Vilket jag förstår är mycket positivt på samtliga ställen). Har läst att det ibland kan vara osäkert om man kan lita på att bokningen verkligen gäller i högsäsong och det känns ju lite läskigt. Naturligtvis kommer jag att dubbelbekräfta min bokning.

Det här blev ett långt och detaljerat inlägg, jag är inte särskilt kräsen i vanliga fall men nu gäller det ju en present och då vill jag gärna att det ska bli så bra som möjligt.

Tacksam för svar från den som har koll och orkar läsa detta inlägg!

Vad är mest prisvärt?
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:12.