Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-11-14, 21:30
*Nicki* *Nicki* är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Har jag gjort bort mig nu igen?

Ja, det undrar jag verkligen? Jag gjorde som många andra, gick in på Apollo och kollade one-way (jag har ju väntat på dem länge nu). Såg att det inte fanns några i juni när vi hade planerat att åka, däremot fanns det för 592:- för hela familjen (2+2) till Santorini den 29 juli!!! Snabb som jag är så tog det inte lång stund innan fingrarna (helt av sig själv ) hade bokat den resan.

Nu sitter jag här och undrar om jag verkligen gjorde rätt. Vi ville ju åka i juni. Finns så många fördelar med det tycker jag (priser, väder, turistmängden mm). Dessutom är det barnens (2 resp. 4 år) första ö-luff. Augusti är väl en rent bedrövlig månad att åka i, eller? Vi hade funderingar på följande tripp Santorini/Naxos/Koufonissi/Amorgos/hemresa via Aten i slutet av juni - hur är dessa öar i augusti egentligen? Hur mycket stiger priserna mellan juni och augusti? Hur mycket svårare blir det att hitta boende?

Ska jag strunta i augustiresan och boka in oss på en juniresa i stället? Suck, vilket I-landsproblem man sitter med....

PS. Någon som bott på Finikas och kan berätta mer om boendet och hur mycket det kostar? Intresserad av att veta allt.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:54.