![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har hatt noen grufulle opplevelser med Dash 8 her hjemme. Mange reiser og på ulike tider av året. Riktignok langt nord i landet, der det er høye fjell, korte landingsbaner, dårlig vær. Flere nesten-landinger i kastevind/sidevind. Man får følelsen av å sitte i et papirfly
![]() Nå vil jeg veldig gjerne til Hellas i mai/juni. Har funnet billett via SAS til en gresk øy, en utmerket sjanse til 3-4 uker opphold og hjem på billigbillett med Norwegian. Men tvilen melder seg....fra Athen til øya er det Dash 8. Skal jeg utsette meg for dette her, frivillig og uten å reise i jobbsammenheng? For å avkrefte (og bagatellisere egne erfaringer) her hjemme, søkte jeg etter nett-videoer og landinger i Hellas. Fant en fra Kos. Det var i k k e beroligende. Men vil nødig være pyse, tenker det kan være verd et forsøk. Vanligvis er det en fornøyelse å reise med fly. Hva tenker dere som flyr disse innenrks-rutene med Olympic? Har dere stort sett hatt ok flyvninger med Dash'en? Senast redigerad av malou den 2011-12-08 klockan 20:14. Anledning: Mer spesifikk heading |
|
|