![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Vilken otrolig resurs detta forum är om man, som jag, söker "förstahands"-info om ön (och Grekland ö h)! Jag sonderar för att hitta det optimala hörnet av världen för mig att koppla av, men samtidigt ta med mitt internetbaserade jobb och bo i längre perioder även under lågsäsong. Har också tankar om att i det långa loppet köpa ett litet hus, men tror att det i dagens instabila ekonomiska läge är bättre att vänta, och hellre känna sig för var man trivs osv... Något jag kommit fram till genom att följa inläggen här!
Kanske någon här har tips om hur jag, som har lite "udda", t o m kanske "motsägande" önskemål om boende hittar det! Det måste finnas internet, ligga nära ngn affär och taverna - jag är inte bilburen! - helst förstås i den pittoreskaste ![]() ![]() Mitt Shangri-La kanske ligger någon annan stans i Grekland, men en annan sak som jag tror jag förstått bl a genom att följa trådarna här, är att till Kreta verkar det lättast för oss svenskar att ta sig, även off-season. Jättetacksam för tips, skulle jag bli! ![]() /LenaMärta |
|
|