|
||||
|
||||
Sv: Forex
Vad jag menar är att Svensson gnäller över en krona hit eller dit, ta txm en överföring från Sverige till Grekland! Om det kostar 1 euro eller 7 euro har väl inte så stor betydelse. Om det var mera kan jag förstå om man reagerar.Svensson är det folk som sitter och klagar i Sverige i det tysta men i större krettsar så är dom tysta och det är inget illa menat.
Jag har fått svar av många angående mina frågor men när jag studerat dom närmare och fått mera informaton från säkra källor så är det inte hälften av vad folk har sagt. Du har väl hört historien om fjädern som blev en höna hjärtat. Ett bra exempel är överföringarna mellan konton från Sverige där jag fått olika bud på vad det kostar som jag frågade och undrade. Det var allt från ingen ting till 1-20 euro i avgifter viket inte stämmer alls utom ett nämligen (gratis). Jag har Nordea och frugan har SEB och båda svarar att det är gratis om man för över från ett av sina konton i Sverige till ett av sina konton i Grekland under förutsättning att man fyller i swift och bic uppgifterna och klickar i för normal överföring. Jag förutsåg bara att om man lämnar ett svar att man håller sej till verkligheten för att undvika missförstånd vilket kan verka lite som man inte har alla hästarna hemma. Ha det gott och trevlig midsommar. |
|
|