![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och min sambo åker till Kefalonia i slutet av juli med Airtours, och har några frågor som jag mer än gärna skulle vilja ha svar på
![]() 1. Hur är det med bussförbindelser Lourdas – till resten av ön? Funkar det tillexempel att ta sig till andra stränder med buss eller är det krångligt? 2. Hyrbil, vågar man det? Har hört mycket om att vägarna är smala, slingriga, många stup och branta backar. Vi kör inte jättemycket hemma i Sverige så vi är rätt osäkra på om vi vågar köra på Kefalonia? Och även om man kör försiktigt själv så vet man ju inte hur de andra bilisterna kör.. Om man ska hyra, ska man då välja genom tex Airtours så att man lättare kan förstå villkor, eller är det lika bra och kanske t.o.m billigare med lokala uthyrare? 3. Finns det wifi i byn som man kan surfa på? 4. Finns det någon uttagsautomat i Lourdas? 5. Har någon bott på hotell Angela i Lourdas? Hade varit kul att höra något om det! 6. Vet ni om det finns någon poolbar i Lourdas? Vi har ingen pool på hotellet och tänkte att det kan vara skönt att ha tillgång till pool någån dag kanske vid mycket blåst eller så. Tacksam för svar ![]() |
|
|