|
|||
|
|||
Sv: Sunwing inclusive?
Citat:
Då i augusti var alla i forumet så upptagna med så kallat "seriöst snack" och brydde sig inte om att besvara frågeställaren. Nu en dryg vecka före jul blir det ett j***a liv och diverse spydiga och fördömande kommentarer när vi inte är i närheten av Grekland och bara sitter och skriver för att vi inte vet bättre. Ja jag säger "vi" eftersom jag också skriver men jag blir mer och mer förvånad över vilket lågvattenmärke vi nu har uppnått här. I grund och botten är min huvuduppfattning som följer. Uppenbarligen finns det företag i Grekland som hemskt gärna nappar på att starta all inclusive-verksamhet på grund av att någon researrangör vill erbjuda sina resenärer det upplägget. Vem eller vilka dessa företagare är vet inte jag och jag struntar i det. Det drar dock tydligen stora mängder resenärer trots att "somliga" menar att det är något "katten släpat in". Men då är det väl solklart att det är ett sätt att resa som kommit för att stanna, ÄVEN i Grekland - ett land som OCKSÅ är moget för förändringar vilket vissa forumdeltagare med en dåres envishet vägrar inse. En annan grunduppfattning är att om nu dessa anläggningar råkar existera och innebär så stor irritation hos "vissa" - gå på andra sidan gatan då och skyl ansiktet med en tidning eller något. Anläggningarna finns ändå och de lär inte försvinna för att de tas upp i ett forum i Sverige. Vill någon ge mig kommentarer ? Varsågod. Jag har i alla fall inte gått till personangrepp för det har jag lärt mig att inte göra. Hasse |
|
|