Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-03-02, 02:50
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Karpathos igen....;-)

...jaha, så slog jag till mitt i den mörka natten och köpte en enkelbiljett från Landvetter till Rhodos måndagen den 15:e april......Jag flyger med SAS,mellanlandar i Köpenhamn och Athen och biljetten kostade ca 1700 SEK.
Som vanligt blir det till att knoppa på en bänk på Landvetter natten till måndan, men jag kan nog checka in vid femtiden, för planet lyfter 06.55 och jag är på Rhodos vid femtiden samma dag.....
Det känns bra att det är fixat, och dit är det ju inte så långt. Redan på kommande måndag är det ju 4 mars, så på nåt vis känns det som jag snubblat över en vecka...

.Ca fem veckor har jag på mej att förbereda resan, men det ska väl gå bra, som det gjort förut...men ju säkrare man är på sånt, desto större chans att det krånglar till sej,säjer såna som vet...
Så mycket ska väl inte med, men varje år så är ryggan ungefär lika tung, haha....fastän jag har ca fem kassar med kläder plus en motorcykelhjälm i källarn på Garden Villa.

Thanasis på MotoCarpathos har en fiol hängades på väggen i huvudkontoret som han ville ha iordning, och Pelagos nya skylt, som jag,(ngt mödosamt) gjorde färdig i oktober förra året, ska monteras upp vid entreén mot storgatan, sen ska jag till tandkirurgen Dimitri Spanos och förhoppningsvis få en ny krona, så helt fritt från saker och ting att göra är det inte, som tur är.....
Hoppas också att få träffa en massa vänner och bekanta, för Pelagos öppnar i början på maj, så en och annan kväll blir det väl där.....
Är det nån mer här på Kalimera som ska ner ungefär samma tid??
Mvh,
Mikke
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:44.