Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-07-05, 16:58
greklandsgalen greklandsgalen är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Äntligen bestämt mig, nu blir det av.

Nu har jag precis bokat resa för årets semester. Det blev, efter mycket velande hit och dit, en veckas resa till Lefkos. Hotellet blev Krinos, valde det på grund av recensionerna det fått. Nu har jag ju visserligen sett här att hotellet inte var så bra, men jag chansar.
Såg också att som singelresenär rekommenderades Pigadia som bästa ort, Lefkos är tydligen ganska lugnt och händelselöst, men det passar bra!!
Vill bara sitta nånstans, under ett träd vid stranden och läsa böcker och kontemplera. Behöver inte liv och rörelse omkring mig, med massa restauranger och barer och sådant utan är nöjd med lugn och ro.
Det här blir första gången på Karpathos, så det ska bli kul att uppleva den ön. Funderade också lite på Parga och Tilos, blev lite kär i beskrivningen av Tilos som lugn och trygg plats att åka till, men sparar väl det till nåt annat år.
Jag har inte semester förrän i augusti, resan avgår 22 augusti, så jag har gott om tid att längta. Har också beställt e-guide som förmodligen kommer att bli sönderläst. (Brukar skriva ut till pappersformat)
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:12.