Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2013-07-24, 15:27
Ayelet Ayelet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 239
Standard Behöver lite hjälp med grekiska pga försenat bagage

Kom hem från Kreta den 16/7. Hade väldig otur med bagaget då det var dimma på Landvetter när vi reste den 5/7, så vi missade flighten till Heraklion från Berlin. Reste med Air Berlin, vilket jag inte kommer att göra mer!! Vi fick ingen som helst hjälp av dem att spåra vårt bagage. Kunde med hjälp av anhöriga genom mängder av telsamtal till slut spåra bagaget, som inte ens hade lämnat Berlin! 3 dygn senare hämtade vi själva vårt bagage i Heraklion (bodde i Rethymnon). På "lost & found"-disken på Heraklions flygplats sa de att detta är typiskt Air Berlin, det händer varje vecka att bagaget inte kommer med!
Nu till det jag skulle behöva hjälp med. Vi har sparat alla kvitton som har med inköp av det vi var tvugna att skaffa för att stå ut de 3 dygnen. De är också inskickade. Det vi inte gjorde var att skriva på varje kvitto vad det var!!! Allt annat har vi tänkt på men inte det! Hur sjutton ska man veta vad det står på kvittot? Finns det någon vänlig själ som kan grekiska och skulle vilja hjälpa mig. Det är bara 4-5 kvitton och inte många saker alls. Givetvis vet jag vad vi köpte, men inte vilket kvitto som hör till vad, vilket de kräver. Tack på förhand!
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT