|
||||
|
||||
Planer for 2014
H e l d i g v i s har jeg Hellasferier å se fram til i å r
- reiser først på en ukes jentetur med barnebarna fk onsdag Neste sommer skal vi reise hele familien, 6 voksne og 3 barn, dvs to av barna er "voksne" sett med flyselskapets øyne Charter er utelukket, pga pris, og min erfaring med rutefly er at det lønner seg å bestille t i d l i g, og det stemmer, jeg h a r bestilt til g o d pris, vi skal fly med Lufthansa Vi skal ferie sammen en uke, så sprer vi oss etter eget ønske uka etter Nå gjenstår "kun" å finne det "ultimate" reisemålet, som passer oss a l l e 9 Ingen lett oppgave Arne og jeg firer på de kravene vi bruker å ha denne uka Til Øya/stedet vi velger (har ikke utelukket fastlandet) ønsker vi en ikke altfor mange timers transfer med båt eller buss. Vi lander i Athen kl 13, så vi har mange muligheter Basseng er et must for både barnebarna og de to yngste voksne, så d e t skal det være Den neste utfordringen er å finne et sted som tilfredsstiller (de litt forskjellige ) ønskene om strand/strender - helst i gangavstand I gangavstand ønsker vi også et litt større sted enn en "svensk" by, vi vil ha grender å vandre i, litt shoppingmuligheter og et trivelig havneområde/promenade Basseng skaper litt "problemer" kombinert med at vi trenger en leilighet til 5 i tillegg til to et roms studios Jeg har kommet fram til at Naoussa på Paros tilfredsstiller "kravene" og er et sted jeg gjerne vil reise med familien, veldig sjarmerende, men strendene i byen er vel kanskje det svakeste punktet, bra nok for meg.. men Ellers har jeg tenkt på ( mine ønsker ) fine Andros ( Chora eller Batsi) og Tinos - "problemet" når jeg har sjekket rundt på nettet er kombinasjonen av leilighet til 5 og basseng På Paros har jeg også tenkt litt på Piso Livadi, men kanskje det er et litt for lite sted? IOS tror jeg hadde vært "midt i blinken", men der blir litt for langt, t r o r jeg? Om noen har tips til meg, spesielt når det gjelder sted å bo, sier jeg på forhånd Tusen Takk Senast redigerad av kari den 2013-08-05 klockan 14:45. |
|
|