Nykomling
Hejsan, är en nykomling på det här forumet, ville börja me å hälsa på alla som orkar läsa detta hej hej å så tänkte ja ta o berätta lite om vad jag är för lustikurre. Heter Alexandra är 24 år o om ni har läst min profil så kanske ni såg att jag varken hade lagt in favorit resmål i grekland o det ena med det andra grejen är nämligen så att ajg har inte vart där sen jag va en 2 år ungefär, min pappa bor nämligen där nere o vi har väl inte haft världens bästa kontakt men det konstiga är att för varje år som går så märker jag hur jag på något sätt saknar honom ändå, känns ju som att det borde vara tvärtom att man blir äldre och växer ifrån sina föräldrar mer o mer men... o grejen är att jag känner honom knappt .. vill väl att han ska gå runt där nere o sakna mej med innerst inne. känner mej så löjlig ja är för sjutton snart 25( schhh.....hemlis...) o har såna här löjliga känslor..
skulle vilja dämpa min törst på allt grekiskt som pumpar runt i mitt blod så dela gärna med er av allt!! Från hur det luktar en sommar kväll till känslan att stiga av från planet!!!
Kramar från Alexandra Ps ni får ursäkta min bristfälliga stavning, snubblade nästan över tagenterna!
|