Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-01-21, 23:48
ramsess avatar
ramses ramses är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2005
Standard Sv: Dubbelrum eller lägenhet?

Milia, det var du som började tråden. ibland kan det vara svårt att på Kalimera förstå vad som var början när man läser det senaste inlägget. Att vara PK och ha vassa pekpinnar verkar många gånger vara det viktigaste. Har dock blivit bättre efter "nyöppningen", vem minns inte debatten....
Handen på hjärtat, alla vi grekfans. Drömbilden av oss själva är väl den fantastiska början på dagen där vi sitter på vår magnifika balkong, som givetvis vetter mot vår alldeles egna vik, som glittrar i blått. vi har allsköns godsaker uppdukade på vårt egna bord, balkongen är givetvis vit med detaljer i blått. det finns inga andra turister på avstånd av ska vi säga ca. 5 km. men, vi kräver en välsorterad supermarket eller egen liten pittoresk bondgård i närheten för att handla våra förnödenheter. Till sak, lägenhet eller rum: studio eller apartment säger jag vad är den skillnaden? Det finns ju ofta kylskåp i både rum och lägenhet, det är det viktiga tycker jag. Svälta har jag aldrig varit orolig för att behöva göra i Hellas. Jag hoppas att jag stoppat nån liten töre i brasan på en ev. debatt. H. Ramses
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:43.