|
||||
|
||||
Såld!
Hejsan alla Kalimeravänner!
Jag har varit till Grekland 10-15 ggr. Håller inte räkningen så noga. Har dock full koll på mina öluffningar. Började 2005 med mina 2 döttrar. Flickorna har varit med en gång till, tillsammans med en kompis och hennes pappa. Jag har farit två gånger själv, sedan har jag funnit en resekompis från Ljusdal som dock bara vill fara vartannat år. I år är det dags igen. 16 dagar från mitten av juni i Cykladerna. Jag har hållit mig till Cykladerna hitills, för enkelhetens skull. Funnit Anafi och Iraklia som favoriter. Så nu gör vi en "best of..." till desse, och vilken 3e ön bli får vi se. Vi har båda en önskan om Kimolos, vi får se. Nästa gång vill jag mot Lipsi och Fourni-hållet. Nu har jag lyckan att ha två välartade döttrar som nått vuxen ålder. Dom har varit/är ute i världen. 24-åringen har kommit till sanns och bosatt sig i Gbg och pluggar juridik. 22-åringen är kvar i London och är väldigt kär med sin flickvän. Jag är singel och därmed gör jag lite som jag vill. (T ex skriver inlägg på Kalimera kl 02,30) Har upptäckt Asien. Jag var till Filippinerna förra julen, Vietnam i somras och tillsammans med tre gamla gymnasiepolare från Skåne, i Thailand denne julen. Blev helt såld, trots massturismen. Så nu sitter jag och googlar billiga flygresor både i sommar och nästa jul. Tror inte jag släpper Grekland; Varför fara halva jordgloben när man kan finna tomma paradisstranden med kristallvatten utan folk på samma jordhörn som vi befinner oss? Iaf så blir det nog Thailand såväl juli som julen. Men Till Grekland återvänder jag alltid. Sen är jag en España-addict as well. Minst en gång per år. Börjar bli jobbigt det hära! Kärlek till er alla! <3 |
|
|