|
|||
|
|||
En bildefortelling
Deltakelsen på sosiale medier øker, også for meg, så mellom det og blogging og vedlikehold av nafplionettstedet mitt, blir det ikke så mye tid til å være her. Samtidig forsto jeg av en annen tråd at det ikke alltid er like enkelt å forstå norsk. Løsningen denne gang blir en billedkavalkade fra min Instagramkonto, her noen av 2013s bilder, mest fra Nafplio:
Hovedgaten i gamlebyen i Nafplio: [IMG][/IMG] To av de tre borgene i Nafplio: [IMG][/IMG] Bestefar og barnebarn på havepromenaden: [IMG][/IMG] Staikopoulo, en av handlegatene: [IMG][/IMG] Fra en av åsene ved Nafplio, en høsttur: [IMG][/IMG] Presten en vårdag under bougainvilleaen i gamlebyen: [IMG][/IMG] Julestemning på Nafplios Syntagma: [IMG][/IMG] Mørket faller på i Plapouta-gaten: [IMG][/IMG] Kveldsstemning i gamlebyen: [IMG][/IMG] Nafplios gamleby sett ovenfra: [IMG][/IMG] Lunsj ved en liten klosterkirke like øst for Nafplio: [IMG][/IMG] Klar for fiskemiddag i Vivari, en av landsbyene i nærheten: [IMG][/IMG] Karathonastranden etter solnedgang: [IMG][/IMG] Karathonastranden, utenfor sesongen: [IMG][/IMG] Syntagma, Nafplio: [IMG][/IMG] Palamidiborgen ved fullmåne: [IMG][/IMG] ... Og til slutt en tur til Athen: [IMG][/IMG] |
|
|