Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-03-09, 10:40
Polarmannen Polarmannen är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Sv: Ryggstödsfällning på flygplan

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
..och om Du bemödat Dig om att läsa mitt inlägg ordentligt när Du ändå citerar det så står det att det inte borde vara något problem OM MAN KONFERERAR MED DEN BAKOMVARANDE!!! Vilket betyder att om jag frågar och personen säger att det är helt ok, (och kanske även själv fällt sitt), varför skulle jag låta bli då?? För att Du har långa ben???
Jag har aldrig fällt en stol utan att fråga , men tydligen har andra råkat ut för sådana och DET ska inte jag ha skit för!

Läs ordentligt innan Du svarar tack! Huruvida jag sen är ödmjuk eller inte mot personer med långa ben vet Du inget om!

Lissi - som FORTFARANDE aldrig fäller utan att ha frågat innan!!
Men hallå Lissi du skriver ju! "Likaväl som en normallång betalat för att kunna fälla så får en väldigt lång "stå ut med omaket" i de extremfall man inte kommer överens"

Det tolkar jag som att personer som har långa ben får skylla sig själv att man är född med långa ben och att bara för det går har personen framför rätt att fälla bak ryggstödet, istället får den långbenta ta smällen att ha 4timmar konstant smärta i knän för att någon ska få lägga bak sitt ryggstöd för bättre komfort. Varför kan inte personen framför vara empatisk och förstå problematiken för långbenta. LOVAR att ingen långbent gör detta för att bråka.

Har varit i en dispyt trots otroligt många resor, med en person framför och det slutade med att hen fick fälla upp ryggstödet då det enligt flygbolaget inte fanns någon rätt att fälla bak ryggstödet då det för mig helt omöjligt skulle gå fortsätta resan. Har sett andra som bråkat om detta och då har man placerat om vissa personer. Ofta den som vill fälla bak ryggstödet.

Problemet kommer fram då man inte frågar och trycker bak ryggstödet så att personen bakom först och främst inte är beredd och sedan gör sig illa, eller att man skiter i personen bakom inte vill att man fäller bak ryggstödet. Om man istället frågar flygvärdinnan brukar de gå att byta plats i planet.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:49.