|
|||
|
|||
Kreta
Ja så bär det av i morgon äntligen, med bästa väninnan Anna till Kreta! Första gången för henne.Jag har aldrig åkt med någon annan än familjen förr så det ska bli jättespännande! Att bo med både pool och frukost är också nytt. Det gör ju Claes och jag aldrig annars! Denna gång blir det mer "stadssemester" då Chania/Nea Chora är målet huvudsakligen. Men Rethymno och Paleochora ska få dagsbesök. Jag måste verkligen se ordentligt på Pal. så jag vet om jag kan tänka mig tre övernattningar där i höst
Minsann har jag inte haft bryderi med packningen också för nu har några klänningar och lite snyggare toppar åkt ner. Vandringskläderna förblir hemma då min stukade högerfot fortfarande ömmar efter fyra veckor. Håll i er, en resväska har jag med mig också ( Flyg direkt från Växjö kan ju inte innebära förlorat bagage och vi måste ju ändå stå i charterkö för transfern...) Några Kretabekanta ska vi också träffa och att solen ska vara nådig det har jag kollat på yr.no! Någon liten rapport blir det nog, men bilder klarar jag inte av att lägga in från min android. Lissi - väldigt glad! |
|
|