Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-06-02, 17:52
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Rundresa på Kreta!

Nu har det hänt något nästan otroligt! Har precis bokat en rundresa på Kreta i slutet av september. Kan knappt tro att det är sant! Jag som brukar få nöja mig med högst en resa i året till Grekland. Ska resa denna gång med väninnan som med sin man var med oss till Lesvos nu i maj och med dem har vi också gjort många andra resor till Grekland. Men aldrig bara vi kvinnfolk tillsammans. Diskuterade denna rundresa tidigare i år, att det skulle kunna vara intressant och så vidare.

Och nu sen efter Lesvos-resan så har vi idag helt plötsligt bokat resan! Gubbarna våra är inte så intresserade av den typen av resor och dessutom så måste ju någon jobba också, så de följer inte med.

Resan går till bl.a Knossos, Lassithi och Spinalonga besöks också. Tv-serien "The Island" går som bäst här i Finland och den har vi ju båda njutit av, så Spinalonga är mycket aktuell. Vi ska bo i Rethymnon, Agios Nikolaos och Sitia så vi kommer att se helt nya delar av Kreta. En lite annorlunda resa än vad vi är vana vid kommer det att bli, men Fysimera-Anna är guide och då har jag för mig att det inte kan bli annat än bra!

Wow!

/ Anne
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:22.