Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-06-27, 00:51
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011
Standard Sv: Tips för att dra ner på baggagevikten!

Citat:
Ursprungligen postat av LaRose Visa inlägg
Är det så enkelt att snålheten bedrar visheten även i denna fråga? Huvudsaken FÖR MIG är att jag får med mig så mycket som möjligt hem av sånt som JAG verkligen vill ha inom de tillåtna viktgränserna och så kommer de medmänskliga aspekterna i skymundan

Var detta en kommentar till mitt inlägg möjligtvis ... om att jag ser till att utnyttja varenda tillåtna bagage-kilo så att både smutstvätt och alla inhandlade varor får plats? Ena stunden ska vi se till Greklands ekonomi vilket vi gör om vi handlar varor i Grekland; kan vara väskor, skor, kläder olivoljor m. m men det är tydligen inte så bra...? Att "slänga skit" på folk för att de kasserar en t-shirt som sett sina bästa dar eller ett par nedslitna sandaler som dessutom stinker i en grekisk soptunna och då pratar jag absolut inte om uttjänta apparater el andra tekniska prylar, tycker jag är att göra en tupp av en fjäder, men det finns alltid folk som kan vrida saker och ting till sin yttersta spets för att framföra hur mycket mer "goda" de är än andra? / Simetra
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:05.