|
||||
|
||||
Roomsare i August ??
Har en venninne som kommer til Naxos nå om få dager...noen som vet om det fortsatt finnes folk med rom til utleie på denne travle tiden?? Noen som er der nå eller straks skal dit som kan ta et overblikk.. Begynner å bli litt nervøs på min venninnes vegne.
Jeg har sagt at det ikke er noe problem... men som sagt litt usikker nå. Booking.com har ingen ting til normale priser (typ 10-40.000 for 3 netter) (bortsett fra et par steder til 120 euro natta som normalt skulle ha kostet 30) Har mailet flere plasser men allt som jeg vet om er helt fullbooket. Noen som eventuelt har tips om et sted som har ledig rom for max 50-60 euro. pr. natt for mor med datter på 14 så motas det med takk (alle de kjente som går igjen her på forumet er fulle) På Antiparos er det 1000 vis av turister... 4 dagers ventetid på leie av bil/scooter, fulle restauranter og fullbookete utfluktsbåter....så ikke reis dit de neste 14 dager.. om man ønsker fred og ro. Nåja...jeg advarte om August (reiser aldri da selv) så hotel på Paros og Antiparos ble forhådsbooket..men har altså gablet på Naxos... |
|
|