Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-12-28, 23:33
Mafric Mafric är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010
Standard Botips inför första gången Tilos

Kalispera, kalispera!
Vi funderar starkt på att boka charter till Tilos i sommar efter inspiration från alla entuasiastiska Kalimeravänner. Men först ett par frågor.
1. I forumet skriver ni alla bara om Vings olika hotell. De verkar härliga, men alla ligger en bit upp. Fördel är naturligtvis vacker vy med havsutsikt.
Men vi tycker även att Apollos hotell verkar mysiga. Och det är ju klart positivt att de är belägna på stranden. Men naturligtvis hoppas vi på havsutsikt oavsett val.
Är det någon av er som har bott på något av Apollos hotell? I så fall hoppas vi att några av er vill beskriva hur hotellet/en varit där du bott.
2. Det är flera av er som skriver att det var mycket färjeproblem i somras. Om det är mer regel än undantag känner vi att det inte är värt att åka till Tilos i år.
Är det någon av er som vet om vilken orsak det var till strulet? Och om det är tillrättat så att det ska fungera sommaren 2015?

Slutligen vill jag bara berätta att vi reste med Ving till underbara Alonissos i somras och tyvärr var våra erfarenheter av deras guider inte goda. Och då ska ni veta att jag vill vara positiv till dem. Dels för att de har varit bra och dels för att jag har ett syskon som har varit guide för dem för ett gäng år sedan.

Längtar efter era svar, så att vi snart kan boka.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:31.