|
|||
|
|||
Mikke te Karpathos....
Hej!
Har kollat biljetter till Grekland ett antal veckor, och igår kikade jag in på Fritidsresor, för första gången på länge, och minsann fann jag där en enkelbiljett från Stockholm till Rhodos den 12 september.... ;-) Den kostade 498 pix, men då fick man bara ha handbagage på fem kilo, så numera får man slanta för det incheckade bagaget, så det kostade 300 pix. Så slutnotan för enkelbiljetten blev 798 pix, vilket ändå får anses ok, eller hur? Då har jag nåra dar på mej att ta mej över till Karpathos innan fölsedan, i första hand med Prevelis....Har den gått på grund eller av annan anledning inte går, så fåre bli flyg. Första gången jag reser ner utan fast arbete, för till min förskräckelse har jag gått och blitt för gammal för att fortsätta jobba på universitetet, så efter första oktober är jag friherre, minsann... Dock har jag blivit vidtalad om diverse jobb framledes, så det känns helt ok....En fördel med att vara friherre är ju att jag inte behöver åka hem förrän jag själv vill.... ;-) Mikke |
|
|