Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skopelos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2015-09-11, 14:37
Tinnie Tinnie är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Nu är det dags! :)

Åker imorgon, första gången till Grekland för en av oss och nästan första gången för mig (om man inte räknar charter till Kreta en gång som tonåring). Längtar massor, det ska bli så skönt att komma bort en vecka och att få uppleva den vackra ön.

Vi åker med charterflygstolar till Skiathos imorgon, ska ta en färja över och sen bo på Thea Home. Har laddat med kontanter men enligt hotellägaren ska det finnas en fungerande bankomat i skopelos stad.

Jag köpte ett par badskor på ebay för några år sen som jag hade tänkt ha med mig, men nu upptäcker jag att de är spårlöst försvunna. Alternativet är att köpa ett par dyra på stadium eller att chansa och se om det finns att köpa på Skopelos. Är det någon som vet om det finns affärer med sånt i skopelos stad? Alltså inte flip-flops utan såna som sitter på foten.
Vi hade tänkt boka sea kayaking och var aspepp över det men det visar sig att de har kurser hela veckan och troligtvis inte tid för utflykter. Känner ni till några andra företag som har något liknande?
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:27.