|
||||
|
||||
Min hobby.....Hotellbooking ;)
Hobbyer bruker å koste penger, min hobby Hotellbooking koster kun t i d - og jeg har s p a r t mye penger på å "overvåke" tilbudene
Men i dag tjente jeg noen kroner/euro ved å gjøre en endring - det var ikke i mine tanker, fant bare ut at vi skulle utvide oppholdet i Rhodos By med en dag, fra 3 til 4 overnattinger . På booking.com gjør man det selv, stor var min forundring da 3 overnattinger til 114 € ble erstattet med 4 overnattinger til 112 €... Måtte sjekke om frokost fortsatt var inkludert og det var det. - får nesten dårlig samvittighet, så vi får være ekstra rause med tips Et annet "kupp" jeg gjorde for noen dager siden, tør jeg nesten ikke fortelle om - eller når vi skal være 60 døgn i Hellas, " tilgis" kanskje at 4 av dem tilbringes på et AI - Hotell Det "uimotståelige" tilbudet er i Kolymbia, der vi får et dobbeltrom og AI for totalt NOK 985 for 4 døgn! Dvs 25 €/døgn... - vi skal ha bil og er i området for å se oss rundt, så vi hopper nok over "et måltid eller to" , eller flere om maten ikke er god Må si jeg er spent på hvordan det vil bli å få armbånd og å oppleve hvordan AI er/fungerer |
|
|