|
|||
|
|||
Tinos-Kardamili-Aten
Så sticker jag iväg igen i morgon bitti, något omskakad och ej helt ok efter tisdagens fall med efterföljande liten hjärnskakning och 4 stygn i huvudet. MEN jag är tillräckligt bra för att våga åka och de första 9 dagarna har jag god tillsyn och tillgång till läkare om något skulle tillstöta. Lite yrsel har jag emellanåt men till Tinos hittar jag ju med ryggmärgen numer
Rapporter kommer inte att bli många, jag ska vara OFF mesta tiden från Kalimera under resan och kommer bara att skriva en sammanfattning vid varje byte av ort. På Tinos händer inte mycket numer på mina resor , jag bara ÄR.... Kardamili och resan dit ser jag VERKLIGEN fram emot och likaså Aten. Vad har hänt där sen vi var där för ett år sen?? Jag ska kontakta Svenska kyrkan i Plaka och fråga om de har hjälp av en frivillig 4 dagar....Man kanske kan göra något? Kyrkan har ju mycket hjälpverksamhet. Jag lovar i alla fall ett fotoresebrev vid hemkomsten... På FB kommer jag att lägga in lite bilder efterhand, det är smidigare där... Lissi - med en laddning senapssill till Nikoleta i bagaget |
|
|