![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Selv om jeg (merkelig nok) ikke kan finne boka oversatt til svensk, vil jeg varmt anbefale:
"Når sypressene hvisker ![]() Jeg fikk ikke kopiert bildet, men siden omslaget er så vakkert, her er en link til et lite bilde: https://s2.adlibris.com/images/14986...ne-hvisker.jpg På adlibris.com/se har de pocketutgaven til kun 114kr. Om dere ikke vil lese den på norsk, er den å få på engelsk "When the Cypress whisphers" ![]() Handlingen skjer på den lille øya "Erikousa" ![]() "Sammen med den vesle datteren Evie er Daphne tilbake på den greske øya der hun tilbrakte så mange lykkelige somre sammen med sin yia-yia, sin greske bestemor. Om noen få dager kommer Stephen, mannen hun skal gifte seg med, og alt er klart for bryllup. Men gjensynet med bestemoren - og møtet med en mystisk mann - får henne til å tvile på om hun har gjort det rette valget. I løpet av noen intense dager på den frodige greske øya veves myter, magi og bestemorens egne hemmeligheter sammen til en vakker fortelling om kjærlighet og familieliv." PinterestTwitterFacebook Författare: Yvette Manessis Corporon Språk: Norska (bokmål) Utgiven: 2015-02 Översättare: Kaja Rindal Bakkejord ISBN: 9788202477394 Förlag: Cappelen Damm Upplaga: 1 (2015) Antal sidor: 330 Vikt: 338 gram |
|
|