Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-10-03, 06:41
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Hemma från Peleponessos

Jaha då var man hemma igen och sittandes på jobbet i avvaktan på klockan ska slå 7 så vardagen kan börja på allvar igen.

Vi har haft en fantastisk resa, Peleponessos är nog det absolut bästa jag varit med om i Grekland! Slår i min syn allt vi varit på med råge, så härlig natur, så otroligt god mat, folk är trevliga men på ett genuint vis, här knusslas det inte för turister det kan jag lova! Standarden på hotellen var även de ett par hack ovan vad vi är vana vid. Svårt o beskriva helt egentligen.

Dessutom är det så fantastiskt att åka omkring och se och uppleva alla sevärdheter, Olympia, Epidavros, Mystras, Mycene , Diros grottorna och korintkanalen med mera, (ska man se allt får man hålla på ett tag om man säger så) och det är inga problem att ta sig runt heller, ringa trafik, men vägarna är dock i allmänhet lite sämre än tex Kreta (underhåll...., fast motorvägen är kanonfin och inte alls dyrt med tullar)

vi har nog alldrig tagit så mycket bilder och video nån gång tidigare, flyttade över 50GB media till servern igår
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.