![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ibland kan man undra hur man fungerar...rent mentalt
![]() Man kommer hem från en höstresa och DIREKT börjar man spåna efter vårresor ![]() Längtan blir så stor att man i ren desperation kollar på julresor till Gran Canaria, förlåt familjen, eller januari o februaritripper. När man lugnat ner sig lite inser man att solen, visst är den det samma, men det är ju Grekland man vill till! Nu..när man har bokat vårresan trodde att man/jag att jag kunde koppla av och bara längta!! Icke sa Nicke!!! Det kommer ju en HÖST åxå!! Mannen höjde båden på ett o två ögonbryn när jag en kväll avslöjade att i SEPTEMBER blir det Samos ![]() Javisst, det är jag som är reseplaneraren men det är han som får mig att välja annat än mitt älskade KRETA ![]() Han vill alltid se nåt nytt🙈 Det har han inte gjort jätte många gånger ![]() ![]() Läser på Kalimera om Thassoas...Dit vill jag ju!! Peloponessos...verkar helt fantastiskt!! I vilket fall blir det 2 resmål som vi inte bott på i år tack vare era tips här. Men nästa resa då jäklar...hmm..sorry...då blir det KRETA💖 / Kajja ![]() |
|
|