|
|||
|
|||
Är jag blåst?
Hej
Jag undrar om någon vet något om "Roccos and Katerinas studios" på Antiparos? Vi hittade dem på en komersiell sajt där det finns en massa info (boende mm) om just Antiparos. 9:de mars skickade vi en förfrågan om boende där och efter en del e-post fram och tillbaka med bara någon dags dröjsmål mellan breven slutade det med att vi den 14 mars skickade en förhandsbetalning på 70 Euro (knappt hälften av kostnaden för 4 dagars boende i 2 rumslägenhet). Vi meddelade detta och att det enligt vår bank kunde ta upp till 6 dagar innan pengarna var framme. De svarade dagen efter och lovade att höra av sig så fort pengarna kom fram... INTE ett ljud sedan dess Vi har skickat en stilla undran om hur det går (2:a april). Och tänkt på att de kanke bara får kontoutdrag en gång i månaden, men nu har det gått en månad De kan ju vara bortresta eller så, men när de svarade så snabbt innan så jag inbillar mig att de borde ha meddelat det då Är det någon som har erfarenheter av sådant här? Eller specifikt den här studion (det var Roccos vi skulle/ska bo på). De hyr ut cyklar och mopeder också. Ligger nere vid hamnen. /Marianne |
|
|