Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2021-03-10, 19:06
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Varför

Varför måste folk få en att må så dåligt hela tiden när man själv bara försöker göra det bästa av den Pandemi vi lever i . Försöker se så possitivt jag kan på eländet.
Men man får bara cyniska och elaka kommentarer.

Berättade på Jobbet häromdagen att jag har bokat en resa till Grekland i slutet på Augusti, då jag SKA ha semester. Jag sa jag hoppas få komma i väg. Dom flesta stöttade mig och skulle hålla tummarna, men min Chef tittade på mig och sa: Ja det är bra du försöker vara possitiv, men kanske bättre om du är Relativ. Du kanske inte kan få ut din semester i år heller som du vill.......Borde inte en chef försöka stötta och vara possitiv?? eller. Inte få en att må sämre än man gör. Vi i vården behöver verkligen få våran semester. Fick både Jul och Nyårs semestern inställt.

I går pratade jag med en annan kollega, jag berättade att jag köpt en ny resväska för ett väldigt bra pris, jag var jätte glad och stolt har rest med bara en kabin väska nu i 8 år. Svaret jag fick var: Varför lägga pengar på en resväska när man ändå inte kan resa?. Men herregud om jag inte kommer i väg i år så finns det väl flera år i framtiden eller????
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:57.